pondělí 31. prosince 2012

Nejoblíbenější blog 2012

Nejoblíbenější blog 2012  je takový projekt, který vymyslela Eloran Arroway. Asi jste si všimli, že svůj článek uveřejňuji trošku později než ostatní, no ráda bych řekla, že jsem si to schovávala na Silvestra, bohužel na vině je jenom moje lenost :D Každopádně teď přicházím i já se svojí "Top 5". Určitě nejsem jediná, ale vybrat 5 nejoblíbenějších blogů, je nadlidský úkol. Navíc neznám všechny blogy, a kdo ví... co když je mezi těmi pro mě neznámými nějaký, který by mě chytl za srdce? No myslím, že přestanu žvatlat, a konečně napíšu těch 5, co myslíte? :D ... Tak ještě ne-chci jenom upozornit, že je to seřazeno úplně náhodně podle toho, jak jsem si vzpomněla :) 

1. Annie&Neliss a jejich Bookland  sem prostě zařadit musím. Blog odráží osobnost autora, a u Booklandu to jde vidět. Neliss neznám (i když nějakou představu mám :D) , ale Annie je naprostý šílenec-v dobrém slova smyslu ;)- a na jejích článcích to jde vidět. Jsou skvělé, živé a nehorázně vtipné!  Na Bookland chodím každý den, ať už zkontrolovat novinky, nebo si přečíst starší články. A viděli jste, kolik přečte Annie za měsíc knížek? Její tempo je vražedné... To se pak není čemu divit, že se to tam recenzemi jenom hemží :) 

2. Kacennnka je pro mě velkou inspirací. Její recenze jsou objektivní a skvěle se čtou. Její blog je jako první zaujal designem, a vlastně celým rozložením. Na jejím blogu se čtenář skvěle vyzná, a snadno najde to, co hledal. V poslední době je hodně českých-slovenských blogů, a hodně bloggerů se zaměřuje pouze na knihy v jeho jazyce. Mně se líbí, když jsou tam recenze i na cizojazyčné knihy, právě proto, že takových blogů moc není. Kacennnka patří mezi ně, a i přesto, že jsem se čtením v angličtině začala nedávno, navnadila mě na spoustu knih, na které se v brzké době chystám.

3. VeEee je jedna z mála bloggerek, ke kterým chodím už od začátku jejich blogu. Mám přečtené snad všechny její recenze. VeEe působí velice mile, a jde vidět, že ji blog opravdu baví. U VeEe mně baví číst snad všechno -od recenzí přes různé tématické články až po měsíční čmucháreň.

4. Freckles má prostě skvělý blog. Nevím, jestli jsem si tak zamilovala ten design, její recenze, nebo její názory. Navíc poslední dobou se velice bavím u jejích příhod z brigád :) 

5. Syki je bloggerka, kterou zná snad každý. Nezařadit sem Knižní doupě by byl hřích, protože jsem tam pečená vařená. Nechápu, jak může tak rychle číst, recenzovat, vymýšlet různé projekty, psát skvělé články... prostě nechápu. Na všechno má svůj názor, a je jí úplně fuk, co si o tom kdo myslí. Její recenze jsou objektivní, a díky ní jsem si přečetla už tolik knih... navíc jí vděčím za to, že mě nalákala k mé milované sérii Noční lovci ♥ 

Tak to byla moje Top 5. Chodím na spoustu blogů, a kdybych je sem měla všechny vypsat (a k nim i důvody proč) tak by ten článek byl pěkně dlouhý, a nikdo by ho nečetl. Vždycky když zapnu pc, tak okamžitě zapnu Goodreads, Facebook, a těchto pět blogů. 

7 komentářů:

  1. Děkuji, děkuji, děkuji!!! (Poprvé za sebe, podruhé za Nellie, potřetí za blog :D) A jsem moc ráda, že na mě & moje články máš takový krásný názor^^
    Teda, okamžitě zapneš náš blog?? Wow! oO Já teda vlezu na google (podle loga se rozkoukávám o tom, co je za den), někde zkouknu novinky, potom lezu na FB, GR, občas mail, do adminu bloggeru... takže asi chápeš, jak moc jsem poctěná :)) Ale u tebe jsem taky denně, neboj :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem totiž nehynoucí příznivec Chromu, a jak tam jsou ty nejnavštěvovanější... :D (to se pak naši vztekají, že tam mám otevřených tolik oken :P)
      Děkuji^^ (a to se pak divím, že jsi v jednom kuse online :D)

      Vymazat
  2. Co tam dělám, co tam dělám??? A dost, já fakt blbě vidím, měla bych jít k očnímu už konečně taky! :D Právě jsi mi udělala strašnou radost a moc děkuju, že vůbec na tvém seznamu jsem! :) Ty jo, fakt vůbec nevím, co říct (to se mi normálně nestává)! Děkuju ještě jednou! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hezky si tam sedíš :D Není vůbec zač :D Spíš já děkuju za inspiraci :)

      Vymazat
  3. Teda, díky moc :) Nevím, jestli mě víc překvapilo to, že tam jsem, nebo to, že se ti líbí můj neumělý design :) Ani nevíš, jako moc to potěší :)) Ještě jednou děkuji :)
    Jinak, já taky jako první sonduju na Goodreads, Facebooku a pak ještě projedu mail :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není zač :) Tss! Právě, že ten design je úžasný! :D Opravdu, není zač :)

      Vymazat
  4. Mockrát děkuju! A jsem ráda, že jsem tě mohla zlákat k Nočním lovcům :)

    OdpovědětVymazat