středa 14. května 2014

Kouzelná knihovnička- květen 2014


Snad nejznámější projekt, který kdy mezi bloggery běžel a vymyslela ho Abyss 

Moji knihovničku jste mohli vidět poprvé na začátku září 2012, kdy hrozně letělo natáčet videa do bookshelf tour. Video je zahrabané v hlubinách youtube a já doufám, že tam zůstane, protože s tou kvalitou to není nejslavnější. Vypadá to, jako kdybych měla Parkinsona ☺
Říkala jsem si, že po roce natočím video znovu s updatovanou verzí, ale nakonec jsem se na to vykašlala. A proto teď, skoro po dvou letech přináším pohled na nejlepší část mého pokoje. 
Všude čtu o tom, jak mají bloggeři/vášniví čtenáři málo místa na knihy a pak se podívám k sobě a přijde mi to hrozně směšné. Já mám málo knih! :D
Před tím, než jsem dostala tu bílou polici to vypadalo, že je těch knih víc... Asi to naskládám zpátky. 

Moc se rozepisovat nebudu, myslím si, že všechny knihy jsou k rozpoznání už od pohledu. Kdyby měl někdo otázky, s radostí zodpovím. 

Souhrnná fotka mé knihovny sestávající ze tří polic 





















Pohled na levou polici
A na pravou

A tady už je první polička. V podstatě moje nejoblíbenější, protože je tady Měděný jezdec.



Dále pak polička "Fortuna libri a vetřelec Egmont"
Asi jste si všimly, že si knihy řadím podle nakladatelství a velikost



Přidat popisek



























KK je moje nejoblíbenější nakladatelství a proto má 'nejlepší flek'
Hezky na něj vidím ať už jsem kdekoliv v místnosti.
Pod tím je polička, která se pořád mění. ARC výtisky,
Chvíle před koncem (sešla se mi dvakrát) a knihy z knihovny
(povinná četba)





CooBoo polička, která už je plná...
a proto musela Rudá emigrovat ke Knižnímu klubu











7 komentářů:

  1. Máš nádhernou knihovničku a skvělé knihy. :)

    OdpovědětVymazat
  2. úžasné knížky! :) a neboj, já těch knih mám mnohem míň :D všehovšudy mi zabírají tři poličky, z čehož jedna je něco podobného, jako máš ty, druhá jsou knížky, které jsem četla jako mladší (takže Doktor Lupa atd. :D) a úplně vespod mám pohádky, encyklopedie a podobně :D

    OdpovědětVymazat
  3. Páni, tu sbírku ti vážně závidím a vůbec mi nepřijde, že bys toho měla málo. To já mám knihovnu velkou asi jako je u tebe ta prostřední nudle s těmi kratšími poličkami. Ale mám už ji tak narvanou, že si nic moc kupovat nemůžu. A přitom knihami, které čtu, mám zaplněnou jen jednu poličku. Druhou zabírají všechny Harry Potterové, další všechny díly Dějin umění a další povinná četba. Ty knihy jsou minimálně 50 let staré a já z nich kýchám, protože mám alergii na staré knihy:)

    OdpovědětVymazat
  4. are you fuckin' kiddin' me? Závist nekonečná, girl!! Kéž bych si nějakou takovou knihovnu mohla dovolit...
    můj knižní svět se skládá z míň než jedné poličky knih a jinak z online knih na kompu -.-

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherná sbírka..mám velmi podobný obsah knihovny, i když nutno dodat že mám asi polovinu knih co ty..

    OdpovědětVymazat