středa 2. července 2014

Katy Evans- V ringu

Autorka: Katy Evans
Originál: Real
Vydání: hardback, 320 stran
Nakladatelství: Baronet, 2014

Remington Tate je nejoblíbenější boxer amatérské ligy. Když vstoupí do ringu, soupeři se před ním třesou a ženy mu padají pod nohy. Přesto, že vydělává miliony ročně má Remy problémy, o kterých ví jen pár lidí. A tenhle bůh se zakoukal do Brooke. Ženy, jejímž jediným snem bylo dostat se na olympiádu. I přesto, že tomu snu zasvětila celý život, během několika minut byl pryč. A to ve chvíli, kdy Brooke na dráze špatně našlápla a zlomila si kolena. Dvakrát. Teď se živí jako fyzioterapeutička. Její vysněná práce to sice není, ale je ráda, že může pomáhat lidem, které potkalo to, co ji. A právě tahle práce je využita jako záminka, aby ji Remy přinutil jezdit s ním po zápasech. A společný čas si začnou užívat více, než čekali. Čeká je ale spousta zkoušek a není jisté, jestli je ustojí. 

Poslední dobou mám plné zuby těch ufňukaných, přecitlivělých rádoby mužů. Mám ráda pořádné chlapy a všechny ty áchající a óchající recenze mi slibovaly, že přesně ten tady je. Navíc je to boxer, pro boha. Už jsem se těšila na postavu, ze které se mi rozklepou kolena. A dostala jsem neandrtálce s rozdvojenou osobností, co sotva prohodí slovo. Remy je náladový, nevyzpytatelný a jedním slovem šílený. Takových postav je hodně, ale tady to autorka svádí na nemoc. Všechno, co Remy dělá je následkem jeho nemoci. Navíc mi přijde neuvěřitelně divný. Asi jsem jediná, komu přijde nenormální, že si buší do hrudi, očichává ji nebo žárlí sám na sebe. Ale asi nemám co mluvit, protože jediné, co o něm vím je, že má úžasné tělo- to Brooke zmínila tolikrát, že jsem snad schopná citovat jeho popis zpaměti- skvěle bojuje a chová se jako psychopat, když má s něčím/někým problém. Mezi jeho zvláštní schopnosti patří to, že každou ženu a homosexuála v okruh deseti kilometrů přemění na slintající stvoření, které by udělalo cokoliv, aby se s ním mohlo vyspat. No nemilujete ho?  

"Ne, ty blbečku. Líbí se mi, když se mě dotýkáš ty!"

Jestli je Remy slabším článkem knihy, Brooke ji poslala do kytiček úplně. Připravte se na obdivování Remyho těla, které zabere dobrou čtvrtinu knihy.  Na věčné svírání pohlaví, které podle mě signalizuje nějakou nemoc, protože aby se na každé páté straně pomalu válela na podlaze z pohledu na něj… to vážně stojí za nějaké přezkoumání. Ani nemluvím o faktu, kdy Remymu dávala ultimáta. Tak schválně, popřemýšlejte nad tím, co po něm asi může chtít, čím mu vyhrožuje. A teď vám řeknu, že se mu nutila do postele. Opakovaně. V jednom kuse. Pořád. Vyhrožovala mu tím. To jste nečekali, co? Kde máš nějakou hrdost, holka?

"Nevím, jestli je… schopen mě takhle milovat. On je jiný, Mel."

Hned v prvních stranách se na sebe postavy vrhly se Remy vrhl na Brooke. Viděl ji, šel za ní, políbil ji. A už byla jeho. V tu chvíli začaly nekonečné pasáže o Remym- nebo spíše o jeho těle. Brooke se neobtěžovala ho poznat. Stačil jí pohled na něj a hodiny, kdy se líbali. Vtipné je, že on si to pomalu ani nepamatoval, protože při tom měl jeden ze svých záchvatů, kdy nebyl sám sebou. Občas ho namasírovala a pouštěli si navzájem písničky. A někdy mezi tím se do sebe zamilovali. Jak už jsem psala výše, Remy sotva promluvil, ale přesto ho Brooke znala tak dokonale, že ho milovala.

"Ty jsi vrátil do mého života barvy."

Po literární stránce se V ringu může hrdě rovnat s Padesáti odstíny šedi. Nebýt toho, že tenhle poklad měla na starosti Axia, která ho alespoň trošku vyšperkovala. Takové péče se Odstínům nedostalo. Stačilo mi nahlédnout do originálu a chtělo se mi brečet. Jsou knihy, které jsou naprosto zničeny překladem, ale V ringu mezi ně nepatří. Myslím, že právě ten překlad má na svědomí tu druhou hvězdičku.

"Každý den, který jsem s tebou strávila, jsem po tobě toužila stále víc.." 

Pěkně dlouho už si lámu hlavu nad tím, o čem V ringu vlastně je. A to jsem ji dočetla před několika dny! U některých knih si pamatuji přesné znění pár scén ještě měsíce po dočtení, a tady nemám tušení, o čem to vůbec bylo. Možná to je tím, že se při čtení polovina mého mozku zabývala snahou přesvědčit tu druhou, že prohodit čtečku oknem by asi nebyl nejlepší nápad.

"Tolikrát jsem ti chtěla říct, jak jsem se díky tobě cítila, ale chtěla jsem, abys mi to ty řekl první."

Zjistila jsem, že třetí díl bude vlastně tenhle, ale z pohledu Remyho. Co s tím sakra ti autoři mají? Každopádně jsem zvědavá, jak se s tím Katy popere, určitě to bude velice zajímavé. Tak a teď vážně. Já jsem s touhle sérií skončila tímhle dílem, ale pokud se k tomu někdo dostanete, určitě mi napište! Já na to nervy nemám, ale docela mě zajímá, jestli to bude lepší než tohle. Jenom doufám, že se Remymu nebude svírat pohlaví a stavět bradavky. 


10 komentářů:

  1. výstižne napísane, ja mám druhú časť na zozname tak uvidíme čo z toho vykľuje

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si ten druhý díl koupila spolu s prvním, takže teď ho mám ve čtečce a přijde mi líto ho vymazat. Možná, že až budu mít někdy slabou chvilku se do toho pustím.

      Vymazat
  2. A to jsem si myslela, že V ringu je skvělá kniha, ale když jsem si přečetla tvou recenzi, ani jsem se nestačila divit. :D Zatím jsem četla celkem pozitivní recenze, tak uvidíme, protože i tak si chci knihu moc přečíst, jaký názor si na ni udělám já. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle se mi stává často :D Všichni jsou z toho nadšení a pak si to přečtu já a připadám si jako černá ovce. No, jsem zvědavá, jestli se ti bude líbit, nebo jestli se ke mně přidáš na straně temna!

      Vymazat
  3. skvěle napsaná recenze..z větší části s tebou souhlasím..tedy mám v plánu druhý díl, ale myslím, že pokud to bude to samé co jednička, tak to ani nedočtu..a trojku bych nečetla v žádném případě..protože tohle číst z pohledu Remyho, tak to bych opravdu nedala

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! Jsem ráda, že nejsem sama. Tak to obdivuju tvoje nervy, já jsem teď ve stádiu, kdy se tomu vyhýbám jako čert kříži. Uvidíme za pár... měsíců.

      Vymazat
  4. Super recenzia, ale teda kniha ma určite neláka, brrr.:D Nič pre mňa. Inak, "buší do hrudi, očichává ji nebo žárlí sám na sebe"? To fakt?:DDD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne, přečti si to! Bude sranda :D Nebose ti možná bude líbit. Hodně lidem připadá velice romantická či co já vím.
      1. buší si do hrudi- aby přidal svým slovům na dramatičnosti a ukázal, že on je king
      2. aby uklidnil své nervy a nasál její omamný odér, uklidnil nervy nebo co
      3. k tomu prostě nemám co říct. Pošuk.

      Vymazat
  5. Tvůj blog byl přidán do nové tabulky obsahující knižní blogy a weby. Pokud máš nějaké otázky či reklamaci, tak se ozvy. Jakékoli změny prosím hlas.

    OdpovědětVymazat
  6. Super recenze. Já jsem druhý díl četla a řekla bych, že asi jedna scéna se mi tam fakt líbila (nechci spoilerovat, takže řeknu jen, že dostala nečekaný dárek od nečekaného člověka) , ale tím to asi končí, protože pak je to už opravdu nuda a jak si říkala, už si ani nepamatuju moc o čem to bylo.

    OdpovědětVymazat