úterý 1. ledna 2013

Novoroční knihovzetí na rok 2013


                                                  Projekt, který vymyslela Kath


I když si nakoupím hromady jiných knížek, tyhle mi rozhodně nemůžou ujít :)

Knihy označené zeleně jsem četla v angličtině
Knihy označené modře jsem četla v češtině

Hvězdy nám nepřály- John Green
Krvavá cesta- Moira Young
Ptačí zpěv- Meagan Spooner
Jsem roztříštěná-Tahereh Mafi
Sladké pokušení-Wendy Higgins
Drakie-Sophie Jordan
Pandemonium-Lauren Oliver
Rekviem- Lauren Oliver
Anna krví oděná-Kendare Blake 
Dívka z nočních můr-Kendare Blake
Dokonalý sen-Ally Condie
Tygrova plavba-Colleen Houck
Modrá jako safír-Kerstin Gier 
Zelená jako smaragd-Kerstin Gier 
Nadpozemská- Cynthia Hand 
Zasvěcená-Cynthia Hand
Nepřítel mého nepřítele-Kateřina Petrusová
Milion sluncí-Beth Revis
Střípky duší-Mary Lindsey
Rezistence-Veronica Roth
Jednou nohou v hrobe-Jeaniene Frost
Nenávist až za hrob-Jeaniene Frost
Předurčena do hrobu 
Vampýrská akademie 1-Richelle Mead
Between Shades of Gray-Ruta Seanet
Oškliví- Scott Westerfeld
Výjimečná -Kristin Cashore
Legenda-Marie Lu
Underworld-Meg Cabot
Scarlet-Marissa Meyer
Překroč svůj stín-Katie McGarry


2 komentáře:

  1. Do některých se mi až tak nechce, na jiné mám taky zálusk, ale jednu věc máme stoprocentně společnou: Taky si koupím dva miliony jiných knih a poignoruju ty, které mám na seznamu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak nějak tuším, do kterých se ti moc nechce :D Minimálně jednou si sem jistá *_* Ale zkusit to musím no :D ... i když možná si nakonec koupím Nejsem sériový vrah, a spokojím se s e-bookem :D
      Ještě aby ses TY držela seznamu! :D

      Vymazat