pondělí 16. dubna 2012

Suzanne Collins-Hunger games-Vražedná pomsta

Autorka: Suzanne Collins
Série: Hunger games / Hladové hry
Díl:2.-Vražedná mpoomsta
Překladatel: Zdík Dušek
Nakladatelství: Fragment, 2010

Anotace

Jste hladoví po dalším strhujícím čtení? Napínavý příběh dobrodružství, útlaku a romantiky pokračuje!

Katniss dosáhla vítězství v Hladových hrách aktem vzdoru proti všemocnému Kapitolu a jeho krutým pravidlům. Katniss s Peetou očekávají pomstu mocných. Překvapivé výsledky zápasu v drsné reality show však povzbudily obyvatele země Panem, aby se postavili k odporu, a v krajích se formuje odboj. Podaří se zabránit krvavému střetnutí, jehož důsledky by byly víc než hrozivé?


Recenze(neobsahuje spoilery)
Když jsem dočetla první díl, seděla jsem a čučela do stropu. Přemýšlela jsem nad dějem, nad koncem, nad vším. A co jsem udělala? Sáhla jsem po dalším díle. Kamarádka říkala, že recenze na tento díl nejsou tak pochvalné jako na druhý, ale co si myslí ona mi řekne, až tuto knížku dočtu. A byla to chyba? Na to odpovím jen to:Je chyba dýchat vzduch? Je snad chyba spát? 

Když jsem začínala číst, věděla jsem, co se stane. A bylo to proto, že jsem se neubránila internetu, který toho byl plný. Ale nepřipravilo mě to tak úplně o zážitky z knihy. Ale než jsem to zjistila(pár týdnů zpátky) honily se mi hlavou myšlenky jako "Co vymyslí, aby to nebylo nudné?" Ani za milion by mě nenapadlo, co se stane. 

Když se začtete-a to přijde, kniha vás nutí číst dál a dál, nespíte, nejíte, nekomunikujete s okolním světe. Jen jedno je pro vás důležité-číst dál. Tak to bylo u mě, a po necelých 5 hodinách jsem zase čučela do stropu, a nemohla uvěřit poslednímu slovu, poslední straně-ne já jsem nemohla uvěřit celé knize! Kdo by to čekal? 

Já jsem strašná citlivka, a rozbrečí mě snad všechno. A když jde o Hunger games, nemusím snad říkat, že to nebylo moc těžké. Bulela jsem co chvíli. A abych řekla pravdu, Vražedná pomsta pro mě byla emocionálně velmi náročná. Chvilku člověk prožívá nevýslovné štěstí, a další slovo vám spustí vodopád slz, či zlost.(A 3.díl má být ještě větší zátěž na moje nervy!) 

Ale konečné shrnutí je, že Hunger games, je jedna z nejlepších sérií, co jsem kdy měla čest číst. Pokud existuje někdo, kdo tyhle knihy ještě nečetl, měl by to okamžitě napravit. Nemůžu sice říct, že byl tento díl lepší než první, protože žádná z těchto knih není špatná, ale asi se mi líbil řekněme o vláseček víc :)













Tímto bych chtěla poděkovat nakladatelství Fragment, které mi dalo možnost si tuto skvělou knihu přečíst :)

Žádné komentáře:

Okomentovat