pátek 25. května 2012

Sladká políbení (1)



Týdenní meme, které vymyslela Syki…Já jsem si pro dnešní pátek vybrala knihu Železný král od Julie Kagawa


Upozornění: Vybraný úryvek může případně naspoilerovat děj!!

Jeho prsty stiskly mé a přitáhly mě k sobě. Překvapená a vyvedená z rovnováhy jsem se na něj podívala a vzápětí mě políbil. Ztuhla jsem, ale jen na okamžik. Objala jsem ho rukama kolem kruku, zvedla se na špičky, abych k němu měla blíž., a oplatila mu  polibej s takovou nenasytností, která nás oba překvapila. Sevřel mě pevněji a já mu zabořila ruce do vlasů, které mi klouzaly mezi prsty jako hedvábí. Jeho polibky chladila a mě začaly pálit rty. A na okamžik nebylo nic, žádný Ethan, žádný Puk, žádný Železný král. Jen tahle chvíle. Maličko bez dechu se odtáhl. Krev mi pěnila v žilách. Když jsem mu položila hlavu na rameno, pod rukama se mi pohybovaly jeho ocelové svaly. Cítila jsem, že se chvěje.

Žádné komentáře:

Okomentovat