čtvrtek 3. ledna 2013

NEJlepší knižní hrdinky roku 2012


                                           
                                              A tenhle projekt má na svědomí Dý :) 







CAT Crawfield ze série Noční lovci od Jeaniene Frost





CLARY Fray ze série Nástroje smrti od Cassandry Clare

Clary je prostě Clary. Každým dalším dílem Nástrojů smrti, se mi její povaha, a chování líbí víc a víc. Clary se stala dívkou, která je ochotna riskovat všechno, pokud to znamená, že zachrání své blízké.










Ach jak já jí závidím! Ale teď o Cat. Cat je silná hrdinka, která se nebojí nakopat někomu zadek, když na to přijde. Je odvážná, vtipná, ochotná chránit ty, které miluje, i kdyby přitom měla ztratit všechno. Cat obdivuji za to, co udělala na konci prvnímu dílu, protože já bych to určitě nedokázala.





LENA Halloway ze série Delirium od Lauren Oliver


Jak už jsem psala v recenzi, Lena mi nesedla hned, ale její proměna je asi hlavní důvod, který mě nutí ji sem zařadit.












SAMANTHA Kingston z knihy Chvíle před koncem od Lauren Oliver.

Samantha je úžasná hrdinka. Na začátku obyčejná holka, která si myslí, že má všechno. Na konci silná osoba, která je ochotna postavit se následkům. 












LISBETH Salander ze série Milénium od Stieg Larssona

Lisbeth není ten typ hrdinek, o kterých většinou čtu. Když se nad tím zamyslím, žádný z těch "holek" jí není podobná. Lisbeth je velice složitý člověk. Kdo četl Milénium ví, proč jsem ji sem zařadila (viď Annie?) I když se to na první pohled nezdá, Lisbeth je úžasná hrdinka.

4 komentáře:

  1. Krásný vzhled a hezký popsané hrdinky, škoda, že ani jednu neznám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Určitě by jsi to měla napravit! :D Já jsem teda spíš na hlavní hrdiny, takže se moc často nestává, že by mi nějaká hrdinka nelezla na nervy, ale těmhle se to podařilo :D

      Vymazat
  2. Čítal som iba o prvých 2 hrdinkách a úplne súhlasím 8)
    Clary sa mi zdala neuveriteľne rozumná 8)
    a Cat? To je kategória sama o sebe 8) Tiež ju obdivujem za ten koniec, ja by som sa zrútila, keby som také mala urobiť 8(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych to neudělala vůbec :D To...to prostě nejde! Myslím, že bych se Bonese držela zuby nehty, a ne... udělat to, co udělala.

      Vymazat