pátek 21. června 2013

Nejnovější přírůstek v knihovničce



Projekt, který má na svědomí VeEee 

11.  Nejnovější přírůstek v knihovničce


Tak tady je volba jasná, protože jako poslední mi do knihovničky přibyla kniha Rekviem od Lauren Oliver. Jedná se o třetí, a závěrečný díl knihách o lásce ve světe bez lásky. Druhý díl byl pro mě celkem zklamání, takže na z třetího mám celkem obavy. Každopádně když jsem vyhrál ve víkendovce u CooBoo, moje volba byla jasná. Musím říct, že naživo vypadá ještě lépe. Ta obálka je nádherná, jenom mě mrzí, že je třetí díl menší než první. Když mi kniha přišla, první věc, co jsem udělala bylo, že jsem se podívala, s kým Lena nakonec skončí. Uznávám, že jsem slaboch, a normálně to nedělám, ale tady jsem si prostě nemohla pomoct. Knihu mám v plánu přečíst si o prázdninách, ale kdo ví, jestli se k ní vůbec dostanu. 

1 komentář: