úterý 13. listopadu 2012

A kdyby žili... #1

Napadla mě taková nová rubrika. Nazvala jsem ji A kdyby žili..., a někomu už možná došlo o co půjde :) Smyslem je, že si řekněme jednou týdně, vyberu jednu knižní postavu, a přidám skutečnou osobu, která odpovídá mým představám o vzhledu té postavy. Jako první jsem si vybrala Jace Waylanda ze série Nástroje smrti. 



Jace Wayland

Jak ho vidím já: 
Jace je skvělá postava. Ty jeho sarkastické poznámky mě občas dostávaly do kolen. Jeho vzhledem jsem byla okamžitě jistá. Jace je modrooký blonďák, a Alex Pettyfer jako by přímo z knihy vypadl. Mám takový pocit, že se objevily spekulace, že Alex dokonce "propůjčil" své tělo obálce prvního dílu. 





4 komentáře:

  1. Taky se mi vždycky při pomyšlení na Jace vybaví Alex :) To o té obálce nevím, každopádně mě moc mrzí, že ve filmu Jace nehraje právě Alex :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem z obsazení filmu byla vážně zklamaná... Když jsem viděla jednu fotku (http://www.cityofbonesmovie.com/wp-content/uploads/2012/09/cast.jpg) dostala jsem neskutečný záchvat smíchu :DD

      Vymazat
  2. ach bože môj milovaný Alex 8_)
    milujem ho, mal by hrať každého knižného hrdinu! 8P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takže každého jo? :D To mi zavání závislostí! :D Ale počkej... další na řadě je nejspíš můj milovaný Bones, takže si nachystej kapesník! :DD

      Vymazat