pátek 7. června 2013

Kniha, která mě svým koncem „zvedla ze židle“

                                         

Projekt, který má na svědomí VeEee  

4. Kniha, která mě svým koncem „zvedla ze židle“


Už jsem to několikrát zmínila, a zmíním to znova- série The mortal instruments je díl od dílu lepší. Všem nám je jasné, že Cassandra píše hlavně pro peníze. Hlavně teda po tom, kdy oznámila, že napíše další dvě série ze světa Lovců stínů.. takže to budou čtyři série na jedno téma, pokud počítám správně. Ale mně je to celkem jedno. The infernal devices se mi nelíbí, na další série se nechystám. Pro mě bude Cassandra žena, která napsala jednu z mých nejoblíbenějších sérií-Nástroje smrti. A City of fallen Angels má vážně šílený konec! Vážně jsem si myslela, že je někde chyba, a já mám jenom půlku knihy, protože to prostě není normální. Ten konec prostě člověka nutí přečíst si další díl, a on jenom těžko odolává. Nebo alespoň mně to vydrželo pár dní. Nemůžu se dočkat šestého dílu. 


6 komentářů:

  1. súúhlasim s tebou...tieto knihy sú proste supeeeer :)

    OdpovědětVymazat
  2. Práve kvôli tomuto si knihu ešte neprečítam, dala som si po 4ke pauzu, lebo si ma vystrašila, že budem z 5ky nervózna 8D ale cez leto už pôjdem na to a teším sa na 6ku 8)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já? :D Já nic, já muzikant! Hele konec té pětky není tak hrozný jako konec čtverky, ale stejně... rok 2014 je daleko :D

      Vymazat
  3. Přečetla jsem první dva díly z té původní série, docela se mi to líbilo, takže se na třetí chystám a možná si pak přečtu i ty další nekonečné série ke světu Lovců :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám TMI hodně ráda. Strašně se mi líbí autorčin styl, protože ty knížky jsou tak čtivé a Jace...! :D ♥ Naopak The infernal devices se mi moc nelíbí, takže jestli to bude tak, že další série bude horší než ta předchozí, máme se na co těšit :D

      Vymazat
  4. ja som neverila ani koncu prvého dielu

    OdpovědětVymazat