pátek 22. června 2012

Knižní prostřeno #1

Knižní prostřeno je meme které vymyslela VeEee

PŘEDKRM

Lovkyně snů je taková teňoučká knížečka, s velkými písmenky a tak ji přečtete hned. Ale jakmile si zvyknete na styl psaní budete chtít další díl :) Podle mě je to do tohohle pařáku perfektní odpočinková četba. 



HLAVNÍ CHOD

Past jsem dočetla dneska a byla jsem naprosto unešená a maximálně nadšená. Od knihy jsem se nemohla odtrhnout a nemůžu se dočkat září kdy u nás vyjde druhý díl!









DEZERT

A konečně tu máme dezert :) Tak sem mě nenapadlo nic jiného než knížka Křídla. Nádherná obálka, skvělý příběh. A když si ji vezmete někam do lesa, čímž navodíte atmosféru, věřte mi, že si ten den maximálně užijete :))




















Tak to je pro teď vše, a já doufám, že vám "chutnalo" :))

3 komentáře:

  1. Meníčko podle mě hodně dobré, i když za dezert dávám bod dolů - 9 bodů :)))

    OdpovědětVymazat
  2. Na Křídla jsem docela zvědavá, ale nijak po nich netoužím, ale Past bych docela ráda přečetla, akorát teď budu mít plný ruce práce s knížkama z knihoven, takže to bude muset počkat =D.
    Jinak se mi menu líbí, i když ty Křídla bych moc nedala, takže 8 bodů :).

    OdpovědětVymazat
  3. Nad Křídly pořád pochybuju... :D Jinak dobrý výběr meníčka, i když ty Křídla... 8 bodů! :)

    OdpovědětVymazat